Abunai!  

Go Back   Abunai! > Convention > Questions and Answers

Reply

Thread Tools Display Modes
Old August 25th, 2016, 00:10:41   #1
hagelslag1996
Junior Member

Default Weekendtickets Abunai

Hallo.
Mijn dochter heeft met haar begeleider weekendtickets besteld voor Abunai en heeft deze ook betaald. Nu werd er door jullie gezegd dat er iets niet goed is gegaan met de tickets. Wat is er niet precies niet goed gegaan en hoe kan dit opgelost worden? Kunnen jullie alsnog de e-tickets mailen? Ze wil vrijdag graag naar Abunai, kijkt hier erg naar uit en heeft ook al een hotelkamer gereserveerd. Ze staat geregistreerd onder de naam; Samantha Walsma. Als jullie nog verdere informatie nodig hebben om het probleem spoedig op te lossen, hoor ik graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Alie Walsma
hagelslag1996 is offline   Reply With Quote
Old August 25th, 2016, 09:09:30   #2
belsammael
Board
A! Staff

belsammael's Avatar

Send a message via MSN to belsammael
Default Re: Weekendtickets Abunai

Quote:
Originally Posted by hagelslag1996 View Post
Hallo.
Mijn dochter heeft met haar begeleider weekendtickets besteld voor Abunai en heeft deze ook betaald. Nu werd er door jullie gezegd dat er iets niet goed is gegaan met de tickets. Wat is er niet precies niet goed gegaan en hoe kan dit opgelost worden? Kunnen jullie alsnog de e-tickets mailen? Ze wil vrijdag graag naar Abunai, kijkt hier erg naar uit en heeft ook al een hotelkamer gereserveerd. Ze staat geregistreerd onder de naam; Samantha Walsma. Als jullie nog verdere informatie nodig hebben om het probleem spoedig op te lossen, hoor ik graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Alie Walsma
We hebben per mail contact gehad met Samantha, maar kunnen hier helaas weinig meer in uitrichten. De zaterdag is volledig uitverkocht en we verwachten ook niet meer dat er nog tickets beschikbaar zullen zijn/komen.

"Mokona is Mokona."
belsammael is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules