Abunai!  

Go Back   Abunai! > Cultural > Other Events & Organisations

Reply

Thread Tools Display Modes
Old November 22nd, 2012, 12:42:34   #1
mandyb
Junior Member

Default Live show

hallo Allemaal,

Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Mandy en ik zit op de opleiding communicatie media design op de HAN in Arnhem. Ik volg op het moment het semester CAVI en wij maken een live uitzending over cosplay en larpers. Nou vragen jullie je waarschijnlijk af wat wij hier op jullie forum doen. Nou het zit zo, wij zijn op zoek naar Larpers met een mooi armor of kostuum die aan onze uitzending wil mee doen. Want wij willen zowel cosplay als larpen wat meer onder de aandacht brengen bij mensen. Degene die mee zouden willen doen worden uitgenodigd om hun kostuum te laten zien en er wat over te vertellen. Ook zijn we op zoek naar 2-3 personen die aan een interview willen meedoen om wat vragen te beantwoorden over Larpen. Wil je aan beiden mee doen ben je natuurlijk van harte welkom. De uitzending heet nu nog Cosplay live dit wordt uiteraard nog aangepast. Wil je wat meer informatie of wil je meedoen kun je ons natuurlijk altijd bereiken op https://www.facebook.com/pages/Cospl...67927023257423. Of je kan ons mailen naar livecosplay@gmail.com. (de naam is tijdelijk). En anders kan je hier onder een reactie plaatsen met eventueel je e-mail zodat ik je kan bereiken.

Groetjes,

Mandy

p.s. like onze facebook pagina en wij houden je op de hoogte van de live uitzending.
mandyb is offline   Reply With Quote
Old December 3rd, 2012, 12:10:04   #2
mandyb
Junior Member

Default Re: Live show

We hebben een naam, costumize life. Volg ons nu op https://www.facebook.com/Costumizelife. Heb je vragen of heb je een leuk nieuwtje of iets dat we mee moeten nemen in onze show. Post het op onze facebook en blijf up to date met onze voortgang.
mandyb is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules